Okres gwarancji na produkt został zapisany w karcie gwarancyjnej, która została wysłana razem z zakupionym produktem lub wydana bezpośrednio w sklepie.
Na nowe produkty udzielamy gwarancji 12 lub 24 miesięcznej.
Na używane produkty udzielamy gwarancji 3 miesiecznej.
Zapakowany bezpiecznie sprzęt należy wysłać na adres:
PREMIUM GSM Agata Rejdak
ul. Zwycięstwa 52a, 44-100 Gliwice
‧ Zapakowane bezpiecznie urządzenie, aby uniknąć uszkodzeń podczas wysyłki lub bezpośrednie zgłoszenie się do serwisu w Gliwicach.
‧ Dane osoby wysyłającej - aby ułatwić kontakt w sprawie naprawy należy podać swoje dane personalne jak imię, nazwisko i numer kontaktowy.
‧ Opis usterki - aby naprawa przebiegła jak najszybciej prosimy o szczegółowy opis usterki/problemu, który wystąpił podczas użytkowania sprzętu. Proszę pamiętać, że naprawie gwarancyjnej nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez użytkownika sprzętu.
‧ Karta gwarancyjna dołączona przy zakupie produktu, znajduje się w niej numer identyfikacyjny urządzenia i okres udzielone gwarancji.
‧ Dokument sprzedaży, czyli paragon lub faktura VAT potwierdzająca zakupienie produktu.
Wszelkie informacje na temat przebiegu naprawy gwarancyjnej udziela serwis w Gliwicach pod numer 881-494-262.
Po zakończonej naprawie gwarancyjnej serwis skontaktuje się dzwoniąc lub wyśle wiadomość tekstową na numer telefonu, który został podany przy składaniu reklamacji.